Švietimo ministrės laiškas Lietuvos mokiniams – ar mes susikalbame?

HiRes

Kiekvienas, kas seka Lietuvos švietimo naujienas, pastaruoju metu turėjo pastebėti ne vieną atvirą mokinio laišką, adresuotą Švietimo ministrei ar visuomenei. Visų laiškų turinys iš esmės yra panašus: mokiniai nėra patenkinti tuo, ką jie gauna mokykloje. Ar nusiskundimai yra teisingi – atskira diskusija. Mane labiau domina Švietimo ministerijos reakcija, tad natūralu, kad kai pamačiau antraštę A. Pitrėnienė. Laiškas Lietuvos mokiniams, laukiau tam tikrų atsakymų į mokinių klausimus ar bent jau noro pradėti diskusiją. Tačiau laiške mokiniams ministrė kviečia dalyvauti Sausio 13-sios 25 metinių paminėjimo idėjų konkurse. Proga jautri, iniciatyva graži. Bet ar mes tikrai susikalbame? Mokiniai kaip niekada aktyviai reiškia savo mintis, jas garsiai išsako, naudojasi šiuolaikinėmis žiniasklaidos priemonėmis, kur kas profesionaliau, nei tą daro ŠMM… Dabar ŠMM eilė.

2 Comments

  1. Gerb. Tadai, malonu, kad Jūs prisijungėte mūsų komandoje, tačiau būtų malonu, kad Jūs kaip su maistu susijęs asmuo prisijungtumėte prie: maistologija.wordpress.com kur galėtų Jūsų nuorodą pridėti apie maistą, tačiau Jums reikia susikurti logotipą, be kurio neįmanoma. Tad gerb. Tadai, mielai su maistu galite rašyti: maistologija@gmx.com
    Čia, kur prisijungėte, tėra susiję su lietuvių kalba ir literatūra. Jei turite klausimų, rašykite nurodytais adresais. Ačiū, kad esate:)

  2. Gerb. Žinove, dirbu švietimo srityje, maisto ruošimas tik hobis, kaip ir kelionės. Prisijungiau tikslingai. Geros dienos🙂

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s