Kelionė po Čekiją automobiliu. Pirma diena

Šios dienos tikslas pasiekti Čekiją. Iki nakvynės vietos apie 1000 km, tad kelionę suplanavome taip, kad visą dieną važiavę, vakare atvykę į kempingą galėtume pailsėti. Iki šiol kempinguose teko būti nedaug. Šią kelionę suplanavome taip, kad kiekvieną naktį teks nakvoti vis kitame kempinge, tai žadėjo įdomių atradimų apie Čekijos kempingų sistemą. Ieškodamas informacijos apie kempingus naudojausi http://www.camp.cz. Tad visus nakvynės taškus jau buvome išsirinkę iš anksto. Jų buvo daugiau nei planuojamų nakvynių, tam, kad būtų šioks toks rezervas, jei atvykus pasirodytų, jog kempingas nepatinka ar jame tiesiog nėra vietos. Dienos tikslas pasiekti Bučnice kempingą. Nuo Vilniaus iki jo 16 valandų kelionė.

Kad kempingą pasiektume apie 18:00, iš Lietuvos išvažiuoti reikia apie 2 val. nakties. Panašiu metu ir pajudėjome. Pirmą sustojimą darėme jau Lenkijoje, prašvitus. Užkandome, išgėrėme kavos ir vėl į kelią. Lenkija didelė šalis, keliai geros būklės, tačiau dažni eismo ribojimai labai pailginą kelionės laiką. Gerokai prieš Varšuvą ir kitus didesnius miestus prasideda važiavimas gyvenvietėmis, tad greitis praktiškai visada apie 70 km per valandą. Įvairūs kelių remontai kelionės nepadaro greitesnės. Tačiau ramiu tempiu pasiekėme Čekiją. Nustebome, kai navigacija prieš pat Lenkijos – Čekijos sieną nurodė važiuoti ne pagrindiniu keliu, o pasukti į šoninį keliuką. Paklausėme OVI maps navigacijos, tačiau teko paklaidžioti, nes privažiavome remontuojamą kelio atkarpą. Į kempingą atvažiavome ne šeštą, kaip planavome, bet gerokai po septynių vakaro. Teko klaidžioti Čekijos keliukais, tačiau jausmas buvo geras. Pirmą kartą Čekijoje ir buvo gražus vakaras. Bučnice kempinge sutikome lietuvius, kurie paporino, kas per tvarka, kas per kempingas, ir t.t. buvo smagu sutikti tautiečius. Įsikūrėme ir mes, kempingas tvarkingas, ramus, gražiame slėnyje, šalia teko upelis. Yra įvairių dydžių namukai ir galimybė statyti palapines. Dušai, virtuvė. Visuose kempinguose įrengimų lygis buvo labai panašus, gal kiek išsiskyrė kempingas prie Prahos – Drusus, tačiau apie jį vėliau.

Rytojaus planai aplankyti Adršpašské Skály kalnų rezervatą ir nakvynei važiuoti į kitą kempingą, visgi be reikalo ieškojom kitos nakvynės vietos, nes neradome tokio gero kempingo kaip Bučnice, tad teko nakvoti gerokai po lietaus išvažinėtame kempinge, tačiau jau per daug užbėgau į priekį.

Taigi pirma diena, daugiau nei 1000 km, beveik 18 valandų kelyje, pervažiuota Lenkija, kuri man labai patinka dėl žmonių verslumo, juk vienintelė Europos šalis kurioje galima sakyti nebuvo recesijos, arba ji buvo pati švelniausia. Dienos reziumė: važiavimas dieną vargina kur kas mažiau nei naktį, o Bučnice kempingą tikrai rekomenduoju.

Kitos kelionės dienos aprašytos čia:

1. Pirma kelionės diena
  2. Antra kelionės diena
  3. Trečia kelionės diena
  4. Ketvirta kelionės diena
  5. Penkta kelionės diena

3 Comments

1. Dėl GPS nurodymo išsukti į šoninį keliuką, tai man panašu (gal ir ne tas pats) į mūsų situaciją: įvažiavus į Čekiją GPS vis siūlydavo maršrutus šalutiniais keliukais, mes kurį laiką ir klausėme kol pagaliau “dašilo” GPS logika: kadangi buvo įjungtas režimas vengti mokamų kelių, tai jis ir vesdavo mus į šalutinius keliukus, nes tuos pagrindinius kelius GPS laikydavo kaip pagrindiniais, tai yra mokamais, nors realiai tai nusiperki lipduką ir gali važiuot visur… kai išjungėm tą mokamų kelių vengimą, tada pradėjo normaliais keliais vesti🙂

2. Įdomus pastebėjimas. Tačiau atrodo, kad nebuvome išjungę mokamų kelių opcijos. Na bet kuriuo atveju, buvo įdomu važiuoti ir šoniniais keliukais😉

3. Labai įdomus pasakojimas, įtraukė ir perskaičiau iki galo.
    Kilo noras patiems taip pakeliauti.

Dar kartą ačiū už įdomų pasakojimą🙂