Elbrus 2010 / Liepos 3 d., pirmoji kelionės diena / kelionės dienoraštis

Šios dienos laukiau labai ilgai. Kelionė planuota gerus pusė metų, jau nuo ankstyvo praeitų metų rudens buvo aišku, kad ateinančią vasarą bus kalnų kelionė, tik gal kiek vėliau, sutarėme, kad tai bus Elbrusas. Man tai visiškai nauja patirtis. Nuo seno svajojau apie kalnų kelionę, tikrą, rimtą, o ne kokį nors pasivaikščiojimą Tatruose. Nenoriu sumenkinti Tatrų. Jokiu būdu. Tiesiog paprastai ten vykstama pasivaikščioti, be didelių kuprinių, vakare sugrįžtant miegoti į kempingą. Tik vėliau, kelionei gerokai įpusėjus supratau, kad apie kalnus nieko neišmanau. Matyt natūralu, juk viskam reikia patirties, kuri kaupiama visą gyvenimą. Na bet nevarginsiu ilgais įžanginiais žodžiais ir pradėsiu savo pasakojimą apie kelionę. Turiu iš karto pasakyti, kad rašiau iš atminties, tad pasakojime bus daugiau emocijų, nei tikslių faktų ar detalių. Pateiksiu visos kelionės aprašymą diena po dienos.

Liepos 3 diena, pirmoji kelionės diena

Kėliausi anksti. Kad ir kaip tektų anksti keltis, esant tokiems neeiliniams įvykiams ankstyvas kėlimasis yra vieni juokai. Dušas, pusryčiai. Visi daiktai sukrauti dar iš vakaro, o tiksliau jau prieš kelias dienas pradėjau krautis. Tik vakar nustojau jaudintis, ar ko nepamiršau, nes supratau, kad visi reikalingi daiktai tikrai yra kuprinėje. Turėjau paimti dar du kelionės draugus ir nuvežti į geležinkelio stotį. Galvojau ar visi tilpsime į mašiną. Mat abejojau ar 3 žmonės ir 5 didelės kuprinės tilps į lengvąją mašiną. 3 kuprinės asmeninės įrangos ir daiktų, 2 bendro maisto. Tilpom. Pagaliau atvykom į stotį. Vieni pirmųjų. Netrukus pradėjo rinktis likusieji. Visų veiduose šypsenos, kelionės starto laukimas. Ilgai lauktos kelionės starto laukimas. Vis nesulaukėme Tautvydo. Paskambinus paaiškėjo, kad jis pakeliui ir pasirodys netrukus. Mes nelaukdami jo patraukėme link vagono, kad esant reikalui galėtume užlaikyti traukinį. Tautvydas atvyko. Paskutiniai apsikabinimai su išlydinčiaisiais. Kelionė prasidėjo. Ramiai. Rytas saulėtas, vasariškas. Nuotaika puiki. Kelionės tikslas Minskas, kur persėsim į Minsk – Kislovodsk traukinį ir važiuosime šiek tiek daugiau nei pusantros paros. Minske turėjome laukti apie 8 val. tad buvo laisvo laiko. Aš su žygio vadovu patraukėme keisti valiutos, bei užsakyti grįžimo bilietų, porą žmonių liko prižiūrėti kelionės daiktų, visi kiti patraukė apžiūrėti miesto. Daiktus palikome tarptautinių bilietų užsakymo stotyje, kur žmonių srautai nedideli, tad prižiūrintiems buvo galima mėgautis ramybe, skirtingai nuo pagrindinės Minsko geležinkelio stoties kur šurmuliuoja žmonių daugybė.
Bilietų grįžimui užsakyti važiavome troleibusu, stebėjausi gan tuščiomis miesto gatvėmis, milijoninis miestas, tačiau žmonių daugiau tik prie stoties. Gal vasara?, – galvojau. Gaila, bet bilietų užsakyti nepavyko, mat užsakoma neankščiau kaip prieš 15 dienų. Bet nerimauti nebuvo dėl ko, nes autobusai iš Minsko į Vilnių kursuoja gan dažnai. Dar spėjau aplankyti miesto centrą, mažyti senamiestį, pasėdėti bare ir pažiūrėti Vokietijos bei Argentinos futbolo rungtynių pirmąjį kėlinį, išgerti šalto alaus. Miestas paliko tvarkingos, bet nelabai išraiškingos vietos įspūdį.
Pagaliau visi susirinkome į sutartą vietą ir patraukėme link vagono. Minsko geležinkelio stoties požeminiai perėjimai gan klaidūs, tad teko pasinaudoti milicijos pagalba. Be didesnių problemų sulipome į vagoną, užėmėme savo vietas.
Pirmasis darbas – susidėti didžiules kuprines gan ribotoje erdvėje, įsikurti, ir mėgautis kelione. Traukinys pajudėjo. Taip ramiai ir be didesnių rūpesčių prasidėjo mūsų kelionė.

Daugiau bus artimiausiu metu.