Aš nekaltas arba Maxima iš Timbuktu

Ką reikia kaltinti, kai įmonėje procesai vyksta ne taip, kaip turėtų būti, ir kas už tai turėtų prisiimti atsakomybę? Čia klausimas ne apie atpirkimo ožius, tačiau, panašu, kad būtent taip elgiasi Maxima, sustreikavus lojalumo kortelių įdiegimui (klientai pasigesdavo senosiose kortelėse sukauptų pinigų).

„Pinigai nepatenka į naująsias korteles dėl žmogiškojo faktoriaus, tai yra kasininkės neatlieka visų reikiamų veiksmų“.

Taip, kalta paskutinė ir žemiausia grandis. Vadovybė dirbo iki paskutinio prakaito lašo, analizavo, planavo, prognozavo, o čia pasirodo, kad sistema neveikia. Tai kas kaltas? Maxima iš Timbuktu visus šunis karia ant kasininkių(-ų)…

Bet ar ne vadovai yra atsakingi už viską?! Kol mentalitetas timbuktietiškas, deja ne.

P.S.: Istoriją apie Timbuktu genties irklavimo komandą galima paskaityti Verslo bangos bloge.

managers-arguing.jpg

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s