Kas greičiau: dviratis, automobilis ar troleibusas?

Kadangi esu išbandęs visas transporto rūšis, tai galiu palyginti, kuri važiavimo į darbą priemonė yra greičiausia. Taigi piko metu jos visos važiuoja vienodai! Tiek automašina, tiek viešasis transportas, tiek dviratis – remiuosi savo asmenine patirtimi – Vilniaus centrą pasiekia maždaug per 25-30 min. Praeitais metais Kaune buvo daryta parodomoji akcija, kurioje lenktyniavo automobilis, dviratis ir pėsčiasis, kuris galėjo naudotis viešuoju transportu. Pirmas atvažiavo automobilis, antras pėsčiasis, o trečias dviratininkas. Tačiau visi sutilpo į 6 minučių intervalą. Akivaizdu, kad mano stebėjimai atitinka  Kaune darytą eksperimentą. Kas labiausiai nesmagu važiuojant dviračiu, tai išmetamieji dūmai, ypatingai jų prisikvėpuoji kylant į Narbuto kalną.

4 Comments

  1. man dviratis greičiausias, ir gana smarkiai. gal todėl kad įminu bent 40Km/h ir per raudonas važiuoju per bordiurūs, žodžiu chuliganiškai.

  2. Evaldai, siūlau kitą kartą būti geresnės nuotaikos, o aš aprašiau savo patirtį. Man į darbą visomis transporto rūšimis nuvažiuoti užtrunka vienodai.

  3. galiu pasakyt ,kad su savo sportiniu dyfu apie 60km/h ant tiesiosios, o nuo kalno tai apie 75km/h buvau pasiekes. Vadinas dviratis gana gera transporto priemone, taciau norint pasiekti toki greiti reikia daug jegu, o beto tokiu tempu vaziuoju apie 1 min.

Parašykite komentarą

