Paprastumas išgelbės pasaulį

Vakar iš darbo pasiėmiau porą NK žurnalo numerių. Senoji geroji spauda… Visiškai skirtingi dalykai skaityti PC ekrane ir popierinę spaudą. Visiškai kitoks skaitytojo santykis su tekstu. Visiškai kitokia patirtis. Knygos ir popierinė spauda tikrai neišnyks.

Bet aš ne apie tai. Aš apie paprastumą. Žmonėms reikia paprastumo, ką dažnai užmiršta įvairių produktų gamintojai. Blogerių konferencijoje Karolis Jachimavičius aka Arminas Višinskis kalbėjo, kad blog’ai nieko naujo, prieš dešimt metų buvo galima rašyti, ir dabar galima rašyti. Čia jis teisus. Bet toliau jis klysta. Anksčiau rašymas internete buvo grynai technokratų reikalas. Dabar gali rašyti visi. Visi, kam įdomu. Nes dabar rašymas paprastas. Nereikalauja jokių IT žinių. Žinoma, kai nesidomi tokiais dalykais, visa tai (blog’ai, internetas, etc.) atrodo labai sudėtinga ir tolima. Bet tai galima taikyti visoms gyvenimo situacijoms. Tas atrodo sudėtinga, kas yra toli nuo žmogaus. Toli jo mintyse ir domėjimosi lauke.

Žmonėms reikia paprastumo.

Kodėl Linux OS tokia nepopuliari? Todėl, kad sudėtinga įdiegti? Ar todėl, kad geriau naudotis nelegaliomis OS?

Galiu patikinti, kad Ubuntu Linux įdiegti tikrai paprasčiau nei Windows. Ir visa tai 100 proc. legalu. Nelabai lietuviška, ar ne?

Ar kada nors galvojote apie Linux? Jei ne, tada pagalvokite. O jei ir pagalvojote, tai, matyt, dar pagalvojote, kad tai labai sudėtinga. Komandinės eilutės, programavimas, etc. Aš sakau, NE. Tai labai paprasta. Pabandykite, Windows veiks kaip ir anksčiau, tik kiekvieną kartą prieš pasikraunant kompiuteriui, reikės pasirinkti Ubuntu Linux ar Windows.

Paspausk paveikslėlį, kad įdiegtum Ubuntu Linux

Viskas labai paprasta. Trumpai, kaip viskas vyks:

1. Download and run the installer
2. Reboot, and select “Ubuntu”
3. Login as “ubuntu” with the password “ubuntu”

Išsamų diegimo aprašymą rasi Ubuntu Prototype puslapyje.

Papasakokite, kaip sekėsi?

12 Comments

  1. O kaip su failų ištrinimų ar ištrina iš kietojo disko failus, kaip WNDS ar palieka juos ramyvei?
    Ir kaip su WNDS nesipeša labai?
    IR šiaip kas gero yra ubuntu sistemoje (mp3, išvaizda ar kt.)?

  2. Aš nenaudojau šito instaliavimo būdo. Neturiu windows😉 tačiau šiuo būdu diegiant windows failai paliekami ramybėje. Kiekvieną kartą galėsi pasirinkti prieš pasikraunant ką naudoti: ar ubuntu, ar windows. Man Ubuntu patinka iš idėjos😉 legali programinė įranga. O ir išvaizda gražesnė nei windows😉 http://www.ubuntu.lt gali daugiau rasti info lietuvių kalba.

  3. Na aš norėjau paklausti,o kaip su paprastais failais (muzika, dokumentais ir kt.) ištrina iš disko ar palieka

  4. Suprantu jau spėjau įgristi su klausimais, bet paklausiu paskutinio dar.
    O kiap sul aiku greitai instaliuojasi, nes kai kur teko skaityti, kad 1,5 instaliuojasi?

  5. Aš instaliavau iš CD, tai nereikėjo siųstis, jei neskaičiuosim instaliacinio failo siuntimo laiko, tai pats instaliavimas man asmeniškai ant 770 mHz kompiuterio užtruko apie 30 min😉

  6. nematau reikalo protestuoti prie microsoft produktus. Juos turiu legalius, sistema artima ir prie jos esame priprate. Where’s da problem? Licencija ne tiek ir brangiai kainuoja. Galu gale uz darba turi buti mokama, microsoftas islaiko beprotiskai daug darbuotoju, dar daugiau remia projektu, ir paciam lieka. Kazkas turi uz tai moketi🙂 wa koks as geras

  7. Kai instaliuosi kitą OS, automatiškai ištrins tavo senus duomenis ir viskas. Aišku gali formatuoti diską ir t.t. Jei diske nėra kažko reikalingo, tiesiog instaliuok Windows ir viskas. Ubuntu bus ištrintas😉

  8. Ačiu už atsakymą, bet to aš negaliu padaryti, nes aš instaliuodamas Ubuntu, padariau klaidą ir viską įrašiau ant XP. Tai va. Ką man dabar daryti. Bandžiau ir per BIOS, bet nieko nepavyko. Padėkit, labai prašau, nes aš pats esu neįgalus ir dar gyvenu tolimam kaime.

Parašykite komentarą

