Reklaminis veidas

Žmogus aplink save sukuria tam tikras asociacijas. Reklamoje prekiniams ženklams pasirenkami žmonės geriausiai (deja, ne visada taip būna… ) atspindintys produkto emocijas bei tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui:

 

  • Andrius Mamontovas buvo Nord/LB Lietuva reklaminiu veidu;
  • Arvydas Macijauskas – Garnier;
  • Robertas Javtokas – prabangių Eberhard laikrodžių;
  • Arvydas Sabonis – Žalgirio, banko Snoras, mineralinio vandens Vytautas veidas;
  • O realybės šou dalyvis Andrius Rimiškis reklamuos konservuotus maisto produktus…

 

Taip, pasinaudojant plačiai paplitusiomis asociacijomis kuriamas, tiek asmens, tiek prekinio ženklo įvaizdis / pozicija.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s