Mažiau yra daugiau

Seth Godin, rinkodaros profesionalas, apie tai rašo čia >>> O aš tai patyriau savo kailiu. Visada darbo metu pietauti eidavau į kokią nors kavinę, pavyzdžiui, Pronto Europoje. Tačiau šiandien bendradarbio parekomenduotas nutariau nueiti į šalia darbo esantį Bistro. Vieta nedidelė, viso labo devynios vietos, tačiau man labai patiko, kaip Bistro šeimininkas bendrauja su klientais. Pasirodė, kad klientai ten pastovūs. Šeimininkas ir pats patiekia, ir pats nuima indus, dar spėja pabendrauti su klientais. Ir maistas puikus, ir atmosfera maloni. Skirtingai nei didžiųjų kavinių darbuotojai, šio Bistro šeimininkas pasirodė esantis laimingas tuo, ką daro.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s