Adrenalinas – prisvilusi reklamos keptuvė

adren_logo.gifTeko garbė pabuvoti ketvirtąjame lietuviškos reklamos festivalyje Adrenalinas. Tiesa, pačioje apdovanojimų ceremonijoje nedalyvavau, tik konferencijoje. Labai įdomu sulaukti rezultatų, o ypač "Kiaušinio" nugalėtojo. Pasidalinsiu įspūdžiais. Pranešimai buvo įdomūs. Vieni geresni, kiti prastesni. Labiausiai patiko Richard Fowler, Ogilvy, Didžioji Britanija pranešimas "Mocartas ir kūrybiškumas". Net ir Mocartas kūrė ne tai, ką norėjo, o tai, kas buvo užsakoma. Jis kūrė turėdamas gan griežtus veiklos rėmus. Nepaisant to, jo kūryba gėrimės iki šiol. Taip pat įsiminė Don Pogany, DDB Čikaga, "Pinatos daužymas". Jis ir jo komanda sukūrė garsiąją Budweiser alaus Whassup reklaminę kampaniją.

Tačiau norėčiau keletą akmenų i organizatorių daržą. Gėda. Techninis aprūpinimas dvyliktos klasės lygio. Įsivaizduokite situaciją, kai žmogus pranešinėdamas paprašo įjungti vaizdo klipą… o garso nėra. Tai buvo ne vieną kartą. Pirmoji pranešimą skaitė Anna Koszur iš Lenkijos. Jai nepasisekė daugiausiai. Tiesiog buvo gaila žiūrėti, kaip ji išsisukinėjo iš tokios organizatorių klaidos, tai paveiksliuko PowerPointe nesimato, tai nėra vaizdo, nes nėra QuickTime grotuvo… Nelabai ir suvokiama, kaip gali būti daromos tokios klaidos.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s