Kokia Italija be Venecijos? Šešta dalis

gruodžio 4, 2011 § Komentarų: 1

burano sala

Burano sala

Planuodami kelionę į Italiją būtinai norėjome aplankyti Veneciją. Vieniems Venecija nepatinka, kitiems kelią susižavėjimą, tad teisingiausia būtų susidaryti savo nuomonę patiems aplankius miestą ant vandens. Į Veneciją iš Veronos vyksta tiesioginis traukinys, atstumas apie 120 km, tad kelionė bus gerokai virš valandos. Nors važiavome rytiniu traukiniu, tačiau vietos antros klasės vagonuose jau neradome. Pasirodo traukinys važiavo iš Milano, tad žmonių buvo labai daug, nepaisant pirmadienio. Ėjome iš vieno vagono į kitą, o vietos vis neradoma. Priėjome pirmos klasės vagoną, jame vietos buvo, tad atsisedome, kur radome laisvos vietos. Iš tiesų pirmos ir antros klasės vagonai nelabai kuo skiriasi, čia kalbu apie regioninius, ne greituosius traukinius. Ko gero didžiausias skirtumas tas, kad pirmoje klasėje nėra stovimų vietų. Kondicionierius kartais geriau veikia antroje klasėje nei pirmoje. Taigi permokėti tikrai neverta. Užėmus pirmos klasės vietas kilo klausimas kaip elgtis, juk kontrolės nesutikome praktiškai visos kelionės Italijoje metu. Visgi pirmoje klasėje kontrolierę pamatėme praktiškai pirmą kartą, pasiteiravome ar galėtume nusipirkti pirmos klasės bilietą. Gavome teigiamą atsakymą, reikėjo sumokėti beveik dvigubą kainą, kurios didžiąją dalį sudarė vagono klasės pakeitimo mokestis.
Asmeniškai Venecija nelabai patiko, dėl pernelyg didelio turistų skaičiaus. Miestas tikrai unikalus, gyvas, tai ne miestas muziejus, jame gyvena žmonės, vaikai eina į mokyklą, veikia ligoninė ir t.t. Visa tai nuostabu, siauros gatvelės kaip labirintas, tikras žaidimas, turint daugiau laiko net į žemėlapį nereikėtų dairytis. Pasiklysti tokiame mieste vienas malonumas. Taigi jausmas dviprasmiškas, gražu, tačiau dėl pernelyg didelio žmonių skaičiaus miestas netenka dalies savo dvasios. San Marco aikštė pilna žmonių, net balandžiui nėra kur nutūpti.
Jeigu būsite Venecijoje labai siūlau aplankyti salas esančias greta Venecijos. Viena iš jų: Burano sala. Į ją nuo šiaurinėje Venecijos dalyje esančios vandens stotelės Fondamenta Nuove, kas 30-40 min kursuoja laivas. Iki Burano salos kelionė truks apie 45 min. Bilietą galima nusipirkti prie stotelės. Kodėl Buranas? Todėl, kad suviliojo spalvoti namai. Ir iš tiesų mums ten labai patiko. Kelionė vandens autobusu buvo smagi, pakeliui grožėjomės vaizdais, pavyzdžiui, kapinėms yra skirta atskira sala. Ją taip pat galima aplankyti. Burano sala labai maža, mažiau nei per valandą apeisite visą salą, bet tikrai norėsis pasilikti ilgiau. Namai labai ryškių ir skirtingų spalvų. Vaikštai vaikštai ir patenki į kiemą, kur kabo skalbiniai, laksto vaikai. Net keista, kaip iš atviruko, bet viskas tikra. Burano saloje yra pakrypęs bažnyčios bokštas, nereikės net Pizos bokšto. Šiandien mus sužavėjo ne tiek Venecija, kiek Burano salos paprastumas ir grožis. Į Veroną grįžome traukiniu, kuris iš Venecijos važiuoja į Milaną. Į traukinį žmonės pradėjo rinktis ko gero likus daugiau nei pusvalandžiui, o likus 10 min. iki išvažiavimo mūsų vagone jau nebuvo likę vietos. Traukiniui sustojus tarpinėse stotelėse žmonės liko stovėti praėjime. Amerikiečiai nusipirkę bilietą į pirmos klasės vagoną negavo vietų. Jauna italė juos nuramino, kad tai Italijos traukiniai, ji pati perka pirmos klasės bilietus, bet dažnai tenka keliauti antros klasės vagonuose. Italija iš arti.

Tai prieš paskutinė diena Italijoje. Rytoj ilga naktis Bergamo orouoste ir skrydis namo. Septintos kelionės dienos atskirai neaprašinėsiu. Ryte dar aplankėme Veronos centrą ir popietiniu traukiniu su persėdimais atvykome į Bergamą. Šiek tiek pasivaikščiojome po jį, dar kartą nuėjome į Citi Altą. Bergamas tikrai patiko, mažas, jaukus miestelis. Ir vakarop atvažiavome į oro uostą, kur turėjome praleisti naktį, mat skrydis į Lietuvą labai anksti ryte. Aplankėme Orio prekybos centrą, kuris sakoma yra vienas didžiausių prekybos centrų Italijoje. Orio prekybos centras šalio oro uosto, tad visai gera ir patogi vieta nusipirkti lauktuvių.
Šiek tiek apie nakvynę Bergamo oro uoste. Miegoti jame galima, tačiau didžioji dalis oro uosto yra uždaroma ir paliekama nedidelė teritorija, į kurią suvaromi visi likę nakvynei žmonės. Užsiimkite vietas iš anksto, nes gali tekti nakvoti ant grindų. Visą naktį veikia teritorija prie atvykimo vartų, teritorija prie išvykimo vartų nakčiai yra uždaroma. Turėkite tai omenyje. Naktis praėjo greitai, gal ne visai patogiai, bet įdomiai, susipažinome su alžyriečiu, kuris gyvena Prancūzijoje, šiuo metu yra Italijoje, darbo reikalais vyksta į Suomiją. Keliaukite!

Patarimai vykstant į Italiją:
Pirma dalis
Antra dalis
Trečia dalis
Ketvirta dalis
Penkta dalis 

About these ads

Tagged:

§ One Response to Kokia Italija be Venecijos? Šešta dalis

  • Regina sako:

    Skaiciau su dideliu susidomejimu,nes uz poros savaiciu skrisiu is Dublino i Milana.Planuoju buti 16 dienu,tad visi patarimai ir perspejimai tikrai bus naudingi.Kai grisiu is sios keliones,pasidalinsiu ispudziais.

Parašykite komentarą

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Kokia Italija be Venecijos? Šešta dalis at tadas @ wordpress.

meta

Sekti

Gaukite kiekvieną naują įrašą į savo dėžutę.

Prisijunkite prie kitų 1,082 pasekėjų